سیاتل پسر دوم : آوردن شهر بدنام را به زندگی
از همان آغاز، سیاتل احساس مکان مناسب برای پسر دوم . پانچ پمپاژ فرآورده فقط در خارج از سیاتل واقع شده است، و ما این را به عنوان یک فرصت برای از نو خلق کردن احساس شهر ما را . ما می خواستیم برای گرفتن یک سطح از جزئیات که ما پیش از این هرگز با استفاده از سرعت شگفت انگیز ، گرافیک قدرت پردازش ، و خروجی با وضوح بالا از PS4 تلاش کرده بودند . نه به ذکر است ، که از اینجا ، ما فقط می تواند یک شهرستان جعلی با سوزن فضایی جعلی بسازد ... منظور من از " برج کهکشانی " فقط به صدای حق ما نیست
هدف ما بود برای ایجاد یک زمین بازی شهری برای بازیکن به عنوان آنها را تجربه قدرت مافوق انسانی شگفت انگیز Delsin را ، پس از آن در رسانهها بود که ما جوهر از شهرستان گرفتن . ما می خواستیم به این بازیکن احساس قدم زدن درکوچه و خیابان و دیدن باران بین تخته سنگ تجمع می یابد، و بازتاب از باران و خاکستری شده ، ساختمان های آجر و نشانه های بازار نئون. و یا احساس به دنبال در نور خورشید به عنوان آن را از طریق ابر می شکند ، ارسال اشعه های نور در میان درختان کاج بسیار زیاد است. ما تیم ما به چالش کشیده برای ایجاد تمام جزئیات پر زحمت از جو ، معماری، و آب و هوا از سیاتل ، یک جهان باز با ترافیک، denizens سیاتل پوشیدن واقعی ، 3D اسکن لباس، مناظر گسترده ، و محیط های انهدام پذیر است که تعاملی با قدرت خود می باشد . همچنین در 1080p واقعی در حال اجرا .
شهرستان همچنین بخش بزرگی از داستان ما می گوید . سیاتل تحت حکومت نظامی و حضور یک دولت پلیس سرکوبگر در هر خیابان قابل مشاهده است. ما دارای مجوز کسب و کار واقعی محلی به من قرض بدهید احساس معتبر بودن در شهر سیاتل، به طوری که شما می شناسید، این سایت ها به خوبی شناخته شده که توسط چرخ دنده تاکتیکیDUP را خفه ، شما این ایده که این سناریوی کابوس در واقع می تواند رخ دهد دریافت کنید. آیکن شبیهفضای سوزن ، مونوریل ، و حتی خصلت های محلی مانند "دیوار آدامس " ، به پسر دوم احساس زندگی ، تنفس شهرستان که نیاز Delsin به رو آزاد .
ما خوش شانس به یکی از با استعداد ترین و محیط کار سخت ، نور ، و تیم های هنری اثر در این صنعت که به سختی تلاش اطمینان حاصل شود که همه چیز را تعریف است "نسل بعدی " ما سخت در ساخت کار کرده محیط در پسر دوم نگاه زیبا و احساس واقعی که ممکن است در حالی که همچنین حمایت از یک روایت فوتی و فوری. همه ما هیجان زده به بازیکنان پرش در و ماجراهای خود را در سیاتل ما است.
Second Son’s Seattle: Bringing the Infamous City to Life
From the start, Seattle felt like the perfect locale for Second Son. Sucker Punch Productions is located just outside of Seattle, and we saw this as an opportunity to recreate the feeling of our home town. We wanted to capture a level of detail we had never attempted before using the amazing speed, graphics processing power, and high resolution output of PS4. Not to mention, being from here, we just couldn’t build a fake city with a fake Space Needle… I mean “Galactic Tower” just doesn’t sound right to us
Our goal was to create an urban playground for the player as they experience Delsin’s amazing superhuman powers, so it was paramount that we capture the essence of the city. We wanted to give the player the feeling of walking down an alleyway and seeing the rain accumulate between the cobblestones, and the reflections of the rain-streaked, brick buildings and neon market signs. Or the feeling of looking up at the sun as it breaks through the clouds, sending rays of light through enormous pine trees. We challenged our team to create all the painstaking details of the atmosphere, architecture, and weather of Seattle, an open world complete with traffic, Seattle denizens wearing real, 3D-scanned clothing, expansive vistas, and destructible environments that are interactive with your powers. It’s also running at true 1080p.
The city also tells a big part of our story. Seattle is under martial law, and the presence of an oppressive police state is visible on every street. We licensed real local businesses to lend a credible feeling of being in Seattle, so as you recognize these well-known sites being suffocated by the DUP’s tactical gear, you get the idea that this nightmarish scenario could actually happen. Icons like The Space Needle, the monorail, and even local quirks like the “gum wall”, gives Second Son the feeling of a living, breathing city that needs Delsin to set it free.
We’re lucky to have one of the most talented and hard working environment, lighting, and effects art teams in the industry who are pushing hard to ensure that everything is the definition of “next gen.” We’ve worked hard on making the environments in Second Son look beautiful and feel as realistic as possible while also supporting a compelling narrative. We’re all excited to have players jump in and make their own adventures in our Seattle.
نظرات شما عزیزان: